Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2011 21:45 - В Е Ч Е Р
Автор: chergligan Категория: Изкуство   
Прочетен: 3942 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 10.07.2011 23:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Виждам края на един ден- моя ден. Свечерява се, стадата се завръщат от паша. Моето куче очаква вечерната дажба и свободата от синджира - ще е пазач през нощта. Мрачно е, небето стои ниско над двора, още малко и ще падне с трясък върху сухата земя. Но едри капки дъжд, бавни и спокойни ме подканват да се погрижа за млякото , събрано през деня в напращелите вимета  на кози и крави. Връщам се, ведрата са пълни с ухаещо на треви мляко. Старата ми майчица го прецежда и разпределя - за сирене, за кисело мляко, за катък, за котките. Има за нас, има и за всички, които чакат и се облизват.
Притъмнява. Сядам под старата круша, чакам слънцето съвсем да потъне, нейде зад запустелия двор на съседа, отдавна дезертирал оттук.
Красиво и тъжно е. Това май съм го виждал вече. И мисля си, че всичко се повтаря.
И си спомням думите на Аксел Мунте, когото малко хора знаят днес:
"Бях мъртъв и не го съзнавах."





Тагове:   небе,   мляко,   кавал,   добитък,   залез,   агънце,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - А сега си жив, много жив,
05.07.2011 21:49
защото си видял и усетил смисъла на всичко около теб.

Поздрави.
Валя
цитирай
2. chergligan - Обич
05.07.2011 21:51
Обичам те, Валя!
цитирай
3. priqtel12 - Да, отива си един ден,
07.07.2011 11:42
бавно и спокойно....., описал си го така, че да се усети емоцията.......и ние оъзнаваме, че животът си върви.....но сме ЖИВИ и не бива да обезсмисляме дните си!
Поздрави!
цитирай
4. chergligan - бавно и спокойно. . . . ., описал си го ...
07.07.2011 12:17
priqtel12 написа:
бавно и спокойно....., описал си го така, че да се усети емоцията.......и ние оъзнаваме, че животът си върви.....но сме ЖИВИ и не бива да обезсмисляме дните си!
Поздрави!

Да , живи сме. Но внезапно в мен през тази меланхолична вечер
изплуваха думите на Аксел Мунте от неговата "Легенда за Сан Микеле"
и те ми прозвучаха в унисон с моите усещания тогава. Пък нали уж божем сме
писатели.
Благодаря ти за хубавия коментар и искам да ти кажа, че ме възхищават твоите
прекрасни емоционални творения.
Поздрави!
цитирай
5. alhimik1 - Ех,ти най сетне прописа ))))таман се бях разтревожил, Коста;)
07.07.2011 12:36
Приятно ми беше да прочета...да помисля

Аксел Мунте, големият хуманист...
Плавах,и случи се, хвърлихме котва в Неапол...посетих дома му на остров КАпри, подарен от шведската кралица...къщата с трите маймунки...свързани със стара легенда за сфинкса...донесох мирта и т.н.
Много добре върза мислите му с твоя поглед върху нещата от живота...
Прохладен ден, планинарю и ловецо и рибарю хе хе...спирам се вече.
Док :)
цитирай
6. chergligan - Благодаря ти за този коментар, н...
07.07.2011 12:50
Благодаря ти за този коментар, наборе и приятелю!
На една струна са настроени душите ни и това ме прави щастлив.
Хубав ден, там на брега!
цитирай
7. priqtel12 - Затрудни ме, знаеш ли....защото не съм чела книгата.
07.07.2011 14:51
chergligan написа:
priqtel12 написа:
бавно и спокойно....., описал си го така, че да се усети емоцията.......и ние оъзнаваме, че животът си върви.....но сме ЖИВИ и не бива да обезсмисляме дните си!
Поздрави!

Да , живи сме. Но внезапно в мен през тази меланхолична вечер
изплуваха думите на Аксел Мунте от неговата "Легенда за Сан Микеле"
и те ми прозвучаха в унисон с моите усещания тогава. Пък нали уж божем сме
писатели.
Благодаря ти за хубавия коментар и искам да ти кажа, че ме възхищават твоите
прекрасни емоционални творения.
Поздрави!


Но хрърлих поглед на анотацията и и мисля, че разбирам думите ти.....Има такива вечери, в които се завръщат спомените ни и знаем, че тези след нас няма да изпитат точно същото, защото няма да ги има моментите от нашето минало.....
Но затова пък пред нас е бъдещето /ще кажа аз като един вечен оптимист ;)/ и трябва да се насладим на всеки миг от него, защото не знаем колко ни остава тук....

п. с. Благодаря ти за изразеното мнение за нещата вмоя блог.
цитирай
8. mariposatracionera - Ухаещо на треви мляко. Ех, ех! С ...
07.07.2011 16:47
Ухаещо на треви мляко. Ех, ех!
С благодарност за тези чудни мигове покой, Костадине!
цитирай
9. chergligan - Мила Галина
07.07.2011 22:32
Аз ти благодаря, че те познавам!
Хубава вечер!
цитирай
10. chergligan - Поздрави на priqtel12
07.07.2011 22:36
Радвам се, че разбираме нещата по близък начин.
Поздрави, Ива!
цитирай
11. bizcocho - Страхотно! С този постинг ме превзе ...
11.09.2011 00:51
Страхотно! С този постинг ме превзе и ще се поразровя из блога ти! Сега нямам възможност за повече, защото трябва да си дам компа, който не е мой, но съм безкрайно доволна, че попанах на тези редове! Може би, при наличие на време, друг ден, ще кажа и в повечко защо съм възхитена :))))))
цитирай
12. chergligan - Страхотно! С този постинг ме превзе ...
11.09.2011 16:53
bizcocho написа:
Страхотно! С този постинг ме превзе и ще се поразровя из блога ти! Сега нямам възможност за повече, защото трябва да си дам компа, който не е мой, но съм безкрайно доволна, че попанах на тези редове! Може би, при наличие на време, друг ден, ще кажа и в повечко защо съм възхитена :))))))

Радвам ме твоя коментар.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chergligan
Категория: Изкуство
Прочетен: 247971
Постинги: 78
Коментари: 312
Гласове: 939
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930