Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2010 22:48 - Смъртта на един приятел
Автор: chergligan Категория: Изкуство   
Прочетен: 2832 Коментари: 8 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

    Животните имат по-съвършенни първични сетива от нас хората.Те усещат по-добре от нас какво предстои, какво ги очаква.Така и моят котарак беше предусетил своята смърт. В последните си часове милият ми Письо се усамотяваше и когато аз отивах при него, той – ласкавият, милият и всеотдаен Письо Нафи биеше раздразнен с опашка: „Остави ме, не идвай при мен, ние вече нямаме нищо общо, аз съм вече от „другия“ свят, ти си все още в тукашния.Не стой при мен, излишно е вече!“ - това сякаш искаше да ми каже милият котарак.
    Какво ли е чувствала клетата котешка душица в последните мигове? Последната агония, придружена от спазми и гърчове, изведнъж се прекъсна – той надигна главица, огледа се със спокоен поглед, оня хубав, нежен, меланхоличен письовски поглед. След това главицата му отново се отпусна на бялата постелка, устата му се сгърчи, устните му се отдръпнаха, озъби се, след което бавно притихна, сякаш заспа. Коремчето му ритмично се повдигаше, както винаги когато спеше доволен на дивана в хола. Всичко това беше не повече от минута. След тази минута телцето застина неподвижно .Милвах го, все още не разбирах, че пред мен вече не стои Нафи  -благородния котарак, а само една обвивка на биологична материя, неодухотворена от огъня на живото тайнство – тази обвивка съдържаше в себе си едно ново, непознато тайнство, неприсъщо на жизнения Нафи – тайнството на смъртта...
    Но защо твоите умни очи ме гледат все още и къде ги виждам аз – във въздуха, в празното пред мене, а даже и да затворя клепките си, пак виждам твоите очи-
звездици. Значи ти оставаш в мен, докато аз мисля за теб, мили Письо, ти си още жив.
    Сбогом засега, мило същество, и довиждане дотогава, когато и аз ще бъда само в очите на тези, които ме обичат...

 



Тагове:   смъртта,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vidrica - Съчуствам ти. И аз се надявам отт...
13.10.2010 23:15
Съчуствам ти. И аз се надявам оттатъка да се събера с мойте кучета.
цитирай
2. alhimik1 - "и довиждане дотогава, когато и аз ще бъда само в очите на тези, които ме обичат..."
13.10.2010 23:18
тук комента е излишен, черньо;)...
напоследък все по-вече се усещам, че...и те, животните, имат душици...и в каква заблуда живеем ние, костадин, богоизбраните уж, едни месоядни животни...наказани с разум...!
цитирай
3. smile999 - Добро утро и светъл ден!
14.10.2010 08:19
Този ти разказ ме разплаква винаги, когато го чета.
цитирай
4. chergligan - Този ти разказ ме разплаква винаги, ...
14.10.2010 10:10
smile999 написа:
Този ти разказ ме разплаква винаги, когато го чета.

Не искам да разплаквам милото момиче. Искам да си останеш УСМИВКА!
цитирай
5. chergligan - Съчуствам ти. И аз се надявам отт...
14.10.2010 10:12
vidrica написа:
Съчуствам ти. И аз се надявам оттатъка да се събера с мойте кучета.

Благодаря ти! Аз имам три кучета, разбираме се на тази тема, нали?
Бъди здрав!
цитирай
6. chergligan - тук комента е излишен, черньо;). . . ...
14.10.2010 10:16
alhimik1 написа:
тук комента е излишен, черньо;)...
напоследък все по-вече се усещам, че...и те, животните, имат душици...и в каква заблуда живеем ние, костадин, богоизбраните уж, едни месоядни животни...наказани с разум...!

Така е, Док, благодаря за думите ти, брат!
цитирай
7. priqtel12 - Да,
07.07.2011 15:31
тежко е да загубиш приятел.....Съжалявам....но може би срещата ви предстои там, отвъд.....
цитирай
8. chergligan - тежко е да загубиш приятел. . . . . ...
08.07.2011 22:22
priqtel12 написа:
тежко е да загубиш приятел.....Съжалявам....но може би срещата ви предстои там, отвъд.....

Да, в края на краищата всички ще се видим в по-хубавия свят.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chergligan
Категория: Изкуство
Прочетен: 247962
Постинги: 78
Коментари: 312
Гласове: 939
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930