Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2015 15:04 - И ОТНОВО ЗА ПАРИЖ
Автор: chergligan Категория: Политика   
Прочетен: 2091 Коментари: 6 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В конфликта между две цивилизации, между две племена, между два народа, между два индивида, по-виновен във всички случаи е по-развитият, по-мислещият, по-разумният, защото той има повече знания за това, кое е по-добро, кое е по-правилно, кое е по-морално. Ако те нападне бенгалски тигър, то виновният си ти, а не тигърът. Тигърът не знае, а ти знаеш всички опасности, а го предизвикваш. Когато предизвикваш безцеремонно другия, различния от теб, този когото считаш за по-нецивилизован, тогава приеми своята вина , човеко, и в частност французино! И стига демагогия на тема "свобода на словото" ! Слободия искаш ти , а не свобода.
И като стана дума за слободия, как ви се харесва да видите следния текст:
"Поклон пред паметта на братята Куаши, постъпили макар и неразумно и жестоко, но защитили своята религия от вулгарни подигравки!"

                              Костадин Костадинов 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Коста, ами поклон тогава пред ре...
14.01.2015 15:13
Коста, ами поклон тогава пред резачите на глави, които дават в ръцете на десетгодишно дете пистолет и го оставят да екзекутира пленник?!!!
Или поклон пред черните вдовици в Москва?!!!
Или поклон пред чеченските терористи, взели като заложници стотици деца и възрастни в Първо училище в Беслан?!!!
Ами поклон пред сложилите взривно устройство на гара Буново?!!!

Поклони се. Можеш ли?
цитирай
2. chergligan - Поклони се....
14.01.2015 15:21
Не си ме разбрала , Валя. Не аз приканвам за поклон. Моята дума е за демагогията, която оневинява нетолерантността в днешно време и която предизвиква омрази и противопоставяния. Много пъти се обявявам против тероризма , виж предните ми постове. Ратувам за мъдрост и толерантност от страна на цивилизацията , която се счита за най-развита , демократична и хуманна. Но все още трудно доказва тези свои хвалби.
цитирай
3. chergligan - Коста, ами поклон тогава пред ре...
14.01.2015 15:30
yotovava написа:
Коста, ами поклон тогава пред резачите на глави, които дават в ръцете на десетгодишно дете пистолет и го оставят да екзекутира пленник?!!!
Или поклон пред черните вдовици в Москва?!!!
Или поклон пред чеченските терористи, взели като заложници стотици деца и възрастни в Първо училище в Беслан?!!!
Ами поклон пред сложилите взривно устройство на гара Буново?!!!

Поклони се. Можеш ли?

Не затова иде реч, Валя. Показал съм своето отвращение към тероризма в редица постинги. Но не бива да демагостваме и да говорим само за тероризма , а да сме слепи за нетолерантността към религиите. Каузата , която защитавам в случая е криворазбраната свобода на слово и изразяване, водеща до омрази и противопоставяния. За мен списание Шарли... е вулгарно, нецивилизовано и нарушава във всички случаи мирното съжителство между хората в съвремения свят.
цитирай
4. yotovava - Според мен криворазбраната тол...
14.01.2015 15:36
Според мен криворазбраната толерантност носи проблемите в западния свят. Помисли малко - колко турци се изселиха в Германия? Самите братя Куаши не са ли родени във Франция и с френско гражданство? Като такива не значи ли, че живейки в дадена страна, трябва да са приели абсолютните й норми?
И с убийства ли трябва да отстояват своето мнение?
Аз засега не съм видяла друг подход. За какво говорим?
Та хем някой иска да се интегрира в една система, хем, ако може, системата да се нагажда спрямо него - ами да не се интегрира, а да си стои там, където няма да се съобразява със системата.
цитирай
5. yotovava - П. П. Не съм писала минус. Няма да ...
14.01.2015 15:46
П.П. Не съм писала минус. Няма да направя такова нещо.
цитирай
6. chergligan - Според мен криворазбраната тол...
14.01.2015 20:38
yotovava написа:
Според мен криворазбраната толерантност носи проблемите в западния свят. Помисли малко - колко турци се изселиха в Германия? Самите братя Куаши не са ли родени във Франция и с френско гражданство? Като такива не значи ли, че живейки в дадена страна, трябва да са приели абсолютните й норми?
И с убийства ли трябва да отстояват своето мнение?
Аз засега не съм видяла друг подход. За какво говорим?
Та хем някой иска да се интегрира в една система, хем, ако може, системата да се нагажда спрямо него - ами да не се интегрира, а да си стои там, където няма да се съобразява със системата.


В никой случай с убийства и терор , Валя!
И не криворазбрана толерантност има в западния свят, а изобщо няма толерантност. Каквото и да говорят, те се държат като господари на света и тяхната толерантност е като към кучето. На човешко същество да обругаеш Бога - това толерантност ли е , Валя!?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chergligan
Категория: Изкуство
Прочетен: 247290
Постинги: 78
Коментари: 312
Гласове: 939
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930