Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2012 00:30 - Религия и църковни дейци
Автор: chergligan Категория: Изкуство   
Прочетен: 1455 Коментари: 3 Гласове:
6



    Антон Дончев и други интелектуалци са написали протестно писмо срещу обругаването на Българската православна църква в последните дни/по повод разкошните лимузини на митрополитите/. Аз бих попитал уважаваните от мен интелектуалци - нима обругаването на отделни църковни дейци е обругаване на религията? такова мислене е мракобесно, господа интелектуалци. Напомня табуто за критика на лица от Политбюро на БКП преди години.  Иска ми се да ви кажа да прочетете отново вашия колега по перо Емануил Роидис и неговата "Папеса Йоана". Той ви отговаря блестящо и съкрушаващо осмива вашата позиция преди повече от 100 години. Жал ми е за вас, обичани от мен творци, че поставяте талантливите си пера в угода на една конюнктура.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - абе все ми е на ума да питам...
22.01.2012 13:46
абе все ми е на ума да питам, кое му е лошото ако обругаването е насочено към цъковната "институция" а пък ако е насочено срещу религията, о ужас... кто, че никой не рабира, че проблема се корени именно там. Религията съществува единствено и само за да могат отчета да се гушат. Спомнете си Ароновите синове, написано си е в "Светата Библия"! ... и няма нищо общо, нито с Бог, нито с в Вярата.
Последните, за мен лично, също са доста проблематични, но поне става дума за личин избор.
цитирай
2. chergligan - абе все ми е на ума да питам, кое му е ...
22.01.2012 21:11
анонимен написа:
абе все ми е на ума да питам, кое му е лошото ако обругаването е насочено към цъковната "институция" а пък ако е насочено срещу религията, о ужас... кто, че никой не рабира, че проблема се корени именно там. Религията съществува единствено и само за да могат отчета да се гушат. Спомнете си Ароновите синове, написано си е в "Светата Библия"! ... и няма нищо общо, нито с Бог, нито с в Вярата.
Последните, за мен лично, също са доста проблематични, но поне става дума за личин избор.

Религия и вяра са също личен избор на човек и в този смисъл обругаването им най-малко е нетолерантност.
цитирай
3. murmashka - Моето мнение
10.02.2012 10:44
За мен лично,ралигия и вяра вбог са съвсем различни неща.Богатствата и охолния живот на различни църковни прелати и нашите митрополити в частност,говорят само за едно: Те не вряват и не се боят от Бога
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chergligan
Категория: Изкуство
Прочетен: 246616
Постинги: 78
Коментари: 312
Гласове: 939
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031